Květen 2018

Brno

30. května 2018 v 23:05 | Leník |  Z mého života
Ahoj, včera jsme byli se školou v Brně na divadelním představení Rozmarné léto. Knihu jsem četla, mám ji zařazenou k maturitě, takže jsem se moc těšila, jak to bude zpracované :). Divadlo se hrálo v šapitó (takže to bylo hezky tématické) půjčeném od Cirkusu Berousek. Šapitó bylo postaveno v Lužánkách.

Nabitý týden

27. května 2018 v 20:30 | Leník |  Z mého života
Ahoj, jelikož je tento týden maturitní a my máme předělaný rozvrh a každý den 5 hodin (ve čtvrtek 4), na každý den jsem si naplánovala, co budu dělat.

24 MTB Jihlava

22. května 2018 v 21:35 | Leník |  Z mého života
Ahoj, v pátek jsem se zúčastnila zahájení 24 MTB Jihlava. Co to je? 24 hodinový závod na kole v okolí Jihlavy. V pátek je začátek (hrají kapely), v sobotu start a v neděli konec.
V pátek hrály kapely - Karel na nákupech, Imodium a Žlutý pes. Znala jsem pouze poslední jmenovanou.
Přišli jsme tam před 19 hod. Zaposlouchali se do písniček, jedli, mluvili, trénovali texty k písničkám :D... Žlutý pes začal ve 21:30. Na toho jsem se těšila, protože některé písničky (Modrá je dobrá, Sametová, Náruživá) znám a poslouchám :). Půl koncertu jsem stála frontu na jídlo :D :/, ale bylo to super :)! Známé písničky mám na videu, ale to mi sem bohužel nejde přidat. Proto přikládám originální písničky :). Byl to fajn večer :). Na závěr přikládám jednu nekvalitní (za což se omlouvám Zamračený) fotku.

Za týden jedu se školou do Brna na divadelní hru Rozmarné léto (četli jste knížku? Já ji mám v seznamu maturitní četby). Bude se to hrát v cirkuse (což je pěkně tématické :)). Těším se :). Pak napíšu článek ;).

Mořský svět a ZOO Praha

16. května 2018 v 19:00 | Leník |  Z mého života
Ahoj, ve čtvrtek 10.5. jsme se vydali se školou na exkurzi do Prahy. Prvně jsme navštívili Mořský svět v Holešovicích, kde jsme strávili cca hodinu. Poté jsme šli Stromovkou k přístavu (viděli jsme jízdní policii :)), cca půl minuty jeli na přívozu přes Vltavu :D a šli do ZOO, kde jsme byli 4 hodiny. Já už jsem tam byla (před 2 lety), takže jsem trošku věděla, co kde je, ale jen trošku (u žiraf a slonů), protože jsme to minule nestihli projít všechno :D. Což snad ani nejde, protože to je velké! Chodila jsem se sestrou Hančou, snažily jsme se projít skoro všechno. Začaly jsme nahoře a po dvou hodinách šly dolů. Tam jsme si daly oběd a pokračovaly v kochání se u zvířátek. Hodně jsem fotila. Přikládám sem nějaké fotky. Všechny najdete na rajčeti. Odkaz na konci článku :).
Byl to super výlet! Moc jsme si to užili! Teď nás čeká 29.5. divadlo v Brně a 20.6. třídní výlet - Hluboká. Tohle byl výlet s biologií. Takže to máme našlapané :D, ale moc se těšíme :).
Počasí vyšlo krásně, horko hrozný :D! Ale aspoň, že nepršelo :).

Distanční jízda Mutišov

9. května 2018 v 21:00 | Leník |  Z mého života
Ahoj, v neděli 6.5. se u nás ve stáji konala distanční jízda (ve dvojicích se jede po určené trase na čas). Trasa se označovala ve čtvrtek a v pátek. Byla dlouhá cca 8 km. Překážky se stavěly v sobotu. V neděli byl začátek v 11 hodin, my jsme tam ale byli už od čtvrt na devět. Napsala jsem startovní listinu, připravili jsme občerstvení, vyčistili naše koníky a čekali na soutěžící :). Dohromady bylo 13 dvojic! V 11 hodin náš trenér pronesl pokyny k trase a v 11:20 mohla vyjet první dvojice. Já jsem startovala (po 15 minutách), měřila čas, apod. Jela jsem až jako poslední (ve 14:15). Jela jsem zase s Luckou, jako minule :). Bylo to moc fajn! Hrozně jsme si to užily. Koníci krásně šlapali :). Po našem příjezdu bylo vyhlášení. Byli jsme sedmí.
Počasí vyšlo nádherně! Když jsem si ve dvě připravovala Jurdu, už jsem byla ze sluníčka totálně vyřízená, ale na trase jsem na to úplně zapomněla :).
Byla to skvělá akce. Všichni jsme si ji maximálně užili :). Přikládám fotky. Kdo by chtěl vidět všechny, jsou na FB našeho klubu (Hafling Club Mutišov).

Lucka zaplétá Juráškovi ocas

S Luckou na trati

Na vyhlášení

Náš tým

A na závěr přikládám fotky s Jurdou <3

Výlet

5. května 2018 v 12:00 | Leník |  Z mého života
Ahoj, v neděli jsem se vydala s přáteli na třídenní výlet.

Jaro 2018

2. května 2018 v 16:35 | Leník |  Fotečky
Ahoj, to jsem se zas jednou vydala fotit :). Fotky jsou hlavně ze zahrady. Jela jsem tam na kole, byl to super mini výlet :). Na konci jsou fotky tulipánů z náměstí. Snad se Vám nějaké fotky budou líbit. Přikládám malou ukázku.

Malý tulipánek :)

Na náměstí. Vzadu radnice.

Všimněte si vpravo té včely :)

Všechny fotky ZDE. Snad Vás těmi fotkami nezahlcuji :D.
To je pro dnešní článek vše. Mějte se hezky a u dalšího ahoj :)!